Тематические дни в учреждении дошкольного образования

Тэматычны дзень прымеркаваны да Дня абароны дзяцей

План  правядзення тэматычнага дня

«Неразлучныя сябры дарослыя і дзеці»

 

Мэта:  пашырыць  веды  выхаванцаў аб міжнародным свяце Дзень абароны дзяцей; вучыць  самастойна ўсведамляць сваё сацыяльнае “я”, свае магчымасці, здольнасці, інтарэсы; выхоўваць культуру талерантнасці

 

 

Час

правядзення

Тэматыка і форма

1-я палова дня

Гутарка – апытанне  “Што такое дзяцінства?”

Гутарка “Правы дзіцяці”

 

Спецыяльна арганізаваная дзейнасць.

 Адукацыйная галіна  “Музычнае мастацтва”

Тэма “Розныя дзеці жывуць на планеце”, слуханне і выкананне дзіцячых песень

 

Квест-гульня “Вялікае бяспечнае летняе падарожжа”

2-я палова дня                   

 Працоўная дзейнасць. Праца ў  дзіцячым агародзе

 

Гульнявая дзейнасць.                                                           Тэатральная дзейнасць “Казачнае падарожжа”

 Пазнавальна- практычная  дзейнасць “Калі бабуля была маленькай”

 

 

 Мастацкая дзейнасць.   Маляванне “Мы дзеці твае,Беларусь!”

Інтэрв’ю “Хто твой супергерой”

 

свернуть

Тэматычны дзень прымеркаваны да дня Дзяржаўнага сцяга, Дзяржаўнага герба, Дзяржаўнага гімна

  

План  правядзення тэматычнага дня

«Дзяржаўны герб, гімн і сцяг Рэспублікі Беларусь»

 

Мэта:  пашырыць уяўленні выхаванцаў аб дзяржаўных сімвалах Рэспублікі Беларусь (герб, гімн, сцяг), фарміраваць патрыятычную свядомасць і нацыянальную самасвядомасць, выхоўваць  паважлівыя адносіны да дзяржаўных сімвалаў краіны

 

 

Час

правядзення

Тэматыка і форма

1-я палова дня

Гутарка – разважанне  “ Сімвалы Рэспублікі Беларусь”

 

Пазнавальна-практычная дзейнасць. Разгляданне  карты Беларусі. Знайдзі Беларусь на глобусе

 

Спецыяльна арганізаваная дзейнасць.

Адукацыйная галіна “Дзіця і грамадства”

Тэма “Герб, гімн, сцяг”

Адукацыйная га ліна  “Мастацкая літаратура

Чытанне твора Дануты Бічэль-Загнетавай “Белая Русь”

 

Экскурсія  па аграгарадку “Ганаруся табой, Засулле”. Наведванне сацыяльных аб’ектаў (магазін). Рашэнне праблемнай сітуацыі “Чаму так кажуць “зроблена ў Беларусі?”

2-я палова дня                   

 Працоўная дзейнасць. Працоўны дэсат “Хай будзе чыстай і прыгожай наша пляцоўка”

 

Гульнявая дзейнасць.                                                           Дыдактычныя гульні: “Знайдзі свой сцяг”, “Фінансавая граматнаць”, 

Музычна-дыдактычная гульня “Мелодыі роднага краю”

Гульня-карагод “Лянок”

 

 Мастацкая дзейнасць.  Праца з расфарбоўкамі “Прыродныя сімвалы Беларусі”

 

свернуть

Тэматычны дзень прымеркаваны да дня Перамогі

 План правядзення тэматычнага дня

9 мая – Дзень Перамогі

 

Мэта:  пашырыць уяўленні  выхаванцаў пра дзяржаўнае свята Рэспублікі Беларусь -  Дзень Перамогі, развіваць цікавасць да  подзвігу беларускага народа ў гады Вялікай Айчыннай вайны, выхоўваць гонар і павагу да свайго гарода

 

Час

правядзення

Тэматыка і форма

1-я палова дня

Гутарка –дыялог  “Беларусь у гады Вялікай Айчыннай вайны”

 Разляданне альбома  “Хатынь”

 

Спецыяльна арганізаваная дзейнасць.

Адукацыйная галіна “Дзіця і грамадства”

Тэма “Раскажам дзецям аб вайне”

Адукацыйная га ліна  “Выяўленчае  мастацтва”(аплікацыя)

Тэма:  “Зоркі Перамогі”

 

Пазнавальна-практычная дзейнасць

Мэтавая прагулка да помніка аднавяскоўцам, якія загінулі ў час Вялікай Айчыннай вайны, што  ў аграгарадку Засулле. Ускладанне кветак да помніка героям вайны.                     Літаратурная кампазіцыя “Няхай заўжды будзе сонца!”

2-я палова дня                   

Музычная дзейнасць. Слуханне  песень  часоў вайны

 

Гульнявая дзейнасць.                                                           Дыдактычныя гульні: “Славутасці Беларусі”,  “Традыцыі і святы Беларусі”

Рухомыя гульні: “Хто хутчэй”, “Бусел”

 

 

Самастойная мастацкая дзейнасць.  Тэма “ Кветкі Перамогі” (маляванне)

 

свернуть